Рисувам Овцеее..! : ))

Така.. забелязала съм, че имам доста изявена склонност да си .. да речем прекарвам.. времето в не особено ползотворни занимания .. XX Признат грях ..не е грях .. От снощи имам нова страст, която успя убедително да обсеби целия ми предиобед. Напълно и без угризения го посветих на пижамата си, Мейси Грей и хах .. на рисуването на малки овчичкии : )))) Хм.. това, странно, но ми донесе изключително стабилно душевно спокойствие и хармония и определено постави началото на нов вид домашна терапия (нод).. поредната .. ;)))) Дам .. от сега нататък след жабите, най-много овце обичам.. Мхм.. като добро дете, споделям радостта си. Инджой!! :)))) а .. и хубавото е че не се разбира коя овчичка е бяла .. и коя черна .. ; ))

2 коментара so far »

  1. 1

    мм в интерес на истината бях много объркана… има сигурно повече от 1000 овце и е невъзможно да си избереш, коя точно искаш да ти нарисуват!! но определено деиства терапевтично, освен ако не си от хората които се стресират от големите възможности за избор! 🙂
    малко ме притесниха и 1 черта и едно същество с човка 😀
    нооо… много си харесах 1 овчица, много пухкаво изглеждаща! много ме вдъхнови!! (sun)

    • 2

      ehaaa said,

      Тасе,.. мисля че обсъдихме въпроса.. (нод) Както хората са различни така и всички овчички са различни!! Трябва да има толерантност!!


Comment RSS · TrackBack URI

Вашият коментар